Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Friday, September 9, 2011

Terkonang-konang

Tadi lepak ngan membe aku. Kitorang lepak bedua je coz dak-dak lain sume dah out of service (pegi balik tido). Bosan-bosan terbukak plak cite pasal raye time kecik-kecik dulu. Bende yang aku lupe mesti dy ingat n camtu gak bende yg dy lupe aku mesti ingat. Happening kot mase kecik-kecik dlu. Malam raye main meriam. Pasang pelite n merayau 1 kampong. Lepak ramai-ramai ngan membe. Kalau dekat umah plak abes kan mase tolong-tolong ape yang patot. Huhu~! Yang paling lawak dy bole ingat mase sembahyang tarawikh dulu-dulu, aku sebok main kete hot wheel kat tangge surau. Haha~! Zaman kanak-kanak memang tak dapat dilupekan la.. Btol-btol mengimbau lah tadi : )