Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Thursday, September 8, 2011

gatsby-->uber-man

Hah ! yang jauh mari dekat-dekat,yang dekat mari rapat-rapat. Kali ni aku nk kongsi siket pasal minyak rambut bagi insan yang menggunakan wax. Sebelum ni aku menggunakan wax brand GATSBY, tapi bile aku pakai baru perasan tangan akan jadi lebih melekit. Beriya-iya bena dy melekit 2..haha. lepas 2 kene pakai dgn kuantiti yang agak banyak untuk membentuk rambut korang. Oleh itu, aku telah menemukan 1 penyelesaian. Korang try plak pakai UBER-MAN ni..pakai siket pon rambut korang dah boleh ikut cakap dah..haha~! lagi 1 kelebihan dy ni bile korang dah lame tak pakai, korang tengok rambut korang btol2. Rambut korang jadi agak perang-perang siket ala-ala mat salleh gitu. Haha~! tapi jangan risau, aku dah check tu bukan sebab rambut rosak. Sebab rambut aku tak rosak pon. Ape lagi ? cube la pakai binatang ni : )