Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Thursday, September 8, 2011

kenape kicap ??

Tentu ramai orang tertanye-tanye kenape name aku kicap kan ? ok lah, kali ni aku akan cite sejarah aku dapat name kicap nih. Aku ni jenis yang agak obses dengan cecair yang bername kicap. Memang dari kecik lagi aku ber tabiat camni. Cite ni sampai lah ke bangku skola,time tu aku form 4 (ingat lagi). Memang membe-membe aku tau aku suke makan kicap. Nak-nak pulak kulit aku ni tak berape nak cerah (sedapkan hati) membe aku sorang pompuan ni ngan selamber jek panggil aku kicap. Pressure gak aku sebab budak-budak kelas panggil camtu. Tapi lame kelamaan aku terbiase ngan panggilan tu.. Unik gak kan,huhu~! Sampai skarang orang kenal aku ngan name kicap. Sape yang rapat ngan aku memang takkan panggil aku yusma or ape-ape lagi tapi doarng akan panggil kicap.

p/s : aku hanye gile ngan kicap cap kipas udang ( kaler merah sahaje) :p