Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Tuesday, September 6, 2011

Genre lama,Generasi baru.

Bile korang tengok pic2 ni mesti tergerak hati nk cakap pic ni mesti zaman 80an kn ? Kalau nk tau memang salah tekaan korang 2. Ni la muke2 yg still mempertahankan genre rock kapak sampai ke hari ni. Mesti korang xcaye kn ? Kalau korang nk tgk depan mate korang, korang pegi je mane2 konsert besar macam Wings,Search,Lefthanded dll. Korang memang akan terserampak ngan kelompok yg dressup ala2 zaman 80an. Aku respect golongan yg masih  lagi mempertahankan genre ni. "Lu orang mau rock kapa ?"