Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Monday, January 21, 2013

Assalamualaikum,pekabo sume pembaca setia aku ? hehe harap-harap sihat lah korang hendaknye..hari ni mood aku agak 0k walaupun dah 24 tak tido,tapi jangan risau aku tak amek ape-ape barang terlarang pun untuk dimasukkan kedalam tubuh badan apatah lagi diliwat..eh diliwat ?! mintak dijauhkan lah..tak rela mak nok ! haha ! ok lah kali ni aku nak cite pasal isu balas dendam kami rakan-rakan. Bukan pasal dendam kesumat ke ape juz pasal kitorang tak dapat nak follow konvoi new year ke Penang hari tuu atas sebab-sebab tertentu. Ok kali ni kitorang putuskan untuk Fly ke Melaka,dijangka Pengkalan Balak menjadi destinasi kitorang. Sempena menyambut Chinese new year..hehe asalkan ade new year ujung nye tuu bedal jela. Yelah masing-masing nak lepas gian. Machines aku pun rase nye dah ok untuk konvoi kali ni. Hanya perlu setting benda-benda kecil je lagi..pergh memang tak sabar rasanye nak membelah highway yg luas memanjang sambil disajikan dengan angin yg sepoi-sepoi sempoi. Burung-burung serta camar turut menyaksikan kehadiran kami. Eh ?! apakah ? ahaha cite pasal aku tak tido ni pasal aku sibuk siapkan design baju untuk konvoi nanti..haha mesti korang teringin nak tengak kan hasil seni tangan aku ? ehehe tak smart pun..setelah mendapat kata putus bebudak semua,aku pun buat lah baju yg diputuskan tuu..ok lah cakap panjang pun tak guna,korang tengok lah hasilnye..