Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Friday, January 18, 2013

1st 2013 update (:

Fuhh sekian lama aku dah tak update blog ni..berhabuk teruk,korang tak payah tipu,aku sendiri nampak betapa berhabuk nye blog ni..bersawang betul lah. Usah cakap sawang,lalang ngan semak pun dah tinggi orang dah..kalau diselak mungkin ade harimau,gajah mahupun tarzan. Eh ? tarzan ? ade ke tarzan ? Ape yg aku cite ni ? macam dah lari tajuk je dari ape yg sepatutnye aku sampai kan..ok lah kpd para pembaca setia aku,aku bukan tak nak update blog ni..Tapi aku kebelakangan dan kedepanan ni agak sibuk disamping laptop yg menyakitkan hati nurani ni..hmm ape lagi eh ? ouh ni haa kalau korang nk tau kucing yg aku sayang-sayang tuu dah takde,akak aku dah buang..alahai sedihnye aku.haishh ni 1st time aku tulis blog time tengahari..memang mood dia tak kena langsung dengan tema didalam lubuk hati aku kian lama terpendam diufuk jingga..lalu ia pun hilang ditelan bersama nasik sepinggan..*woi kicap ! hang cita apa ni?!malu orang baca!!* eh..maaf lah,aku tenggelam didalam diri sendiri tadi..ok cite pasal kesedihan aku yg tak terbendung dulu,sekarang aku dah ok sikit dah..tapi masih lagi mencari hala tuju seterusnye..aku tak boleh duduk diam macam tuu je meratapi kematian..eh ? sape mati ? kehilangan ! yeahh itulah yg tepat utk mengambarkan situasi nih..hehehe ! korang amacam skang ? sihat tak ? aku dekat sini dah ok sikit..lepas putus cinta ni tak tau lah kenapa gian nak main motor balik..aku keje sungguh-sungguh habiskan dekat moto aku..puas betul hati aku..hehe..utk pengetahuan korang,raya cina ni kitorang nak konvoi,ala g Melaka je pun..saje nak lepas gian fly tengah highway..maklumlah masing-masing dah tua..kadang-kadang rindu nak berlumba haram tuu datang balik..haha..ok lah aku rase setakat ni jela aku boleh tulis,aku nak mandi ni..haha..k Assalamualaikum (: