Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Saturday, June 23, 2012

Tak cukup tangan


gambar hiasan

Ok hari ni aku nak cite mungkin takde kena-mengena dengan pix diatas mahupun mana2 pihak yg banyak tangan mahupun yg bersifat panjang tangan. Hari ni penjualan ice blend memang diluar jangkaan aku. Fuhh memang penat aku cakap korang. Korang nk tau tak sampai aku nak bersua muka dengan rokok aku pun bukan main payah. Mak aii rindu tak tertanggung aku. Customer bersusun-susun depan aku. Sorang nak vanilla lah,strawberry lah,capucino lah,perisa sukun lah..eh sukun ? ade ke ? tak pastilah aku. Sampai ade mak cik tu baru datang terus2 aku nak bg dia sebab aku ingat dia yg order dulu..alahai kicap2..Yang lagi menyayat hati tu kebiasaan nye aku akan tanye customer tu nk minom ke minom. Dah serabut punye pasal aku boleh terlepas cakap pulak ngan customer ni dengan "selamber badaknye" camnih "nak makan ke minum ?" aku pun TERBANGANG  kejap ngan ape yang aku baru cakap. Customer tu pun dah gelak2 dah. Adoi memang sengal lah aku hari ni,rase macam nak tinggalkan pastu terus lari pecut balik umah sambil menitiskan air mate pun ade. Tapi lepas nak kemas2 nak balik tu ade lah rase puas sikit kan sebab aku berjaya menangani masalah yang melanda tu. HA HA HA ! syabas lah buat diri aku sendiri. Tidak dilupakan pihak SYABAS yg memberi bekalan air yg secukupnye. Yelahkan kalau dorang takde macam mane lah boleh terhasil air batu kisar aku ni kan.. Tak ke gitu cik kiah oi ? ha ha ha~!