Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Friday, June 15, 2012

I got fever

ok hari ni aku tak tau lah kenape kan..mungkin sebab makanan or pape aktiviti yg telah aku lakukan menyebabkan aku demam hari ni. Memang nak diikutkan aku memang tak suke ngan kehadiran incik demam ni sebab memang rase tak selesa betul lah. Ubat takde pulak tu (mungkin sbb aku malas nk mkn ubat sebenarnye). fuhhh ! tapi stakat ni aku dah rase lega sikit lah berbanding tadi..dah lah aku tak larat ditambah pula dengan india jiran depan ni berdrama sambil melantunkan dialog yg kuat-kuat belaka (mabok lah tu) hishhh memang gangguan betul lah kan. kalau aku turutkan hati aku memang dah nak keluar pastu bagi barang sedas dua panampo kat india tu..tapi disebabkan pertalian jiran,aku lupekan je hasrat murni aku tu,mungkin jugak sebab aku kurang keberanian dalam diri yang serba kekurangan ni. Ye aku tau ni lah kelemahan aku tapi....tapi kenape aku cite pasal hal ni pulak ? bukan ke aku nak cite pasal demam je tadi,huh ! perkara ni lah yang boleh menyebabkan aku tak masak hari ni..eh tak boleh jadi ni..k la k la aku nak gerak dulu..sebelum tu aku nak gtau 1 bende ni..kalau korang nak tau blog aku ni haaa cik kiah oi..dah ade pembace setia,tak tau lah kalau beliau curang ke kan..sume nye aku serahkan kepada takdir..ha ha ha..k assalamualaikum :)