Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Wednesday, June 13, 2012

peluh merecik !

Hari ni aku nak cite kat korang pasal bende yang agak lame aku tak buat dah (bukan agak,tp memang dah lame aku xbuat pun). Seingat aku last aku buat mungkin mase time jajahan jipun dulu dimana semua rakyat tanah melayu menjadikan ubi kayu sebagai makanan ruji mereka. Encik-encik jipun pula ketika itu menggunakan basikal untuk dipandu selaku kenderaan rasmi pada ketika itu. Ok aku sambung balik cite aku,ape-ape pun sory sebab aku agak melalut seketika. Aku ni kalau diikutkan memang manusia yg berspesis tidak menggemari sukan,memang dah lame lah badan aku ni tak bermandi keringat dek kerana penangan sukan. Nak dijadikan cite boleh pulak rakan dan taulan mengajak bermain yg hanya bermodalkan shuttle dan pemukul lalat(raket lah tu). Aku pun try-try lah mencuba (ape ayat aku ni ?) main badminton. Memang tak ku sangka,tak ku duga betul game ni penat nye..bagaikan menolak motor yg kehabisan minyak sejauh berkilo-kilo kilometer rasenye..hehe tapi makan mase kejap je aku dah expert..kalau nk diikutkan skill aku dah lebih kurang mcm lee chong weyhooo ! tapi time dia patah kaki lah kan..takkan lah aku main kejap terus jadi ekspert kan..ha ha ha..tp ok lah..dah boleh main sikit-sikit..tapi kalau dibagi mase lagi mungkin aku boleh hebat macam anak buah lee chong wey lah kot..korang tunggu lah nanti..he he he :p