Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Sunday, January 20, 2013

Ok selamat pagi dan Assalamualaikum kepada semua pembaca setia aku. Sekarang tepat jam 0213,fuhh pagi-pagi gini aku gagahkan lagi nak menaip sebab korang tauu..biarlah masa tidur aku terganggu dek kerana ingin memuaskan hati korang. Ala lagipun memang aku tak rajin nak tido awal-awal ni..bukan tak rajin tapi memang tak reti nak tido time-time macam ni. Untuk pengetahuan korang baru sebentar tadi,lahai tak lama pun baru je dalam 10saat lepas mak aku menyerbu masuk dalam bilik aku lalu menyepak ginjal sebelah kanan aku sambil berkata "engko tak tido lagi kan wan?!". Sambil membuka suis lampu..
oo..mak aku nak sembahyang sunat lah tuu..terpaksa lah aku menaip dalam keadaan yang sopan lagi bertatasusila..eh betul ke ejaan aku ni ? ke macam ni ejaannye bertata-susila ? ah mana-manalah yang korang rase bahagia dengan cara pembacaannye. Macam korang tak tau pulak dengan penulisan aku sebelum ni tunggang langgang. Eh binatang kecil ni sebok pulak dia bermain-main diatas keypad ni..kalau korang perasan dari tadi aku tak penah tekan key "Z" kan ? nak tau sebab ape ? sebab binatang comel tuu sebok duduk situ diam-diam,oleh sebab belas kasihan aku,aku try test cuba untuk mengelakkan dari menggunakan key "Z" tersebut. Dan untuk pengetahuan korang jugak,binatang yang comel itu tadi pun telah mati sejak aku 1st time tekan key "Z" tadi..kesian dia,aku letak binatang tuu kat tepi supaya senang lah nanti mana tau sahabat-sahabat,ibubapa penjaga mahupun jiran-jiran dia nak kenal pasti mayat nye nanti. Sebenarnye aku pun ade gak rase bersalah terhadap perbuatan yang baru aku lakukan tadi tuu..tapi apakan daya,ini sume dah ketentuan..hmmm..kenapalah aku selalu ditimpa masalah sebegini rupa ? Takpelah..kite biarkan binatang itu. Untuk pengetahuan pembaca sekali lagi,tatkala aku menulis warkah berlagu pilu ni,dah lapan belas kotak rokok suria aku habiskan dimana rokok yang terakhir telah berada dicelah bibir aku. Tapi aku tak bakar untuk menghisapinye pun sebab aku tak sampai hati. Jadi aku membuat keputusan untuk mengunyah nye sahaja. ahh nikmat baetul rasanye. Ehh panjang jugak aku dah merapu ni.. perghh aku respect betul kat korang yang masih setia bersama aku untuk menghabiskan pembentangan aku ni. Kalau korang nak tau minggu lepas aku dapat aduan dimana 95% pembaca blog aku ni mati dalam keadaan berbuih mulutnye time baca blog aku ni. Mungkin kerana kurangnye akidah didalam diri menyebabkan perkara itu terjadi. haishhh macam-macam lah kes sekarang ni. Aku rase elok aku habiskan penulisan aku setakat ni sebab takut hilang lagi 5% pembaca..hahaha..nite all Assalamualaikum (: