Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Friday, September 13, 2013

Sabut timbul :p

Assalamualaikum sume pembaca,aku rasa mungkin terlambat untuk aku ucapkan benda ni..emmm tapi lantak lah..ni blog aku,suke hati lah kan nak ucap ke tanak kan. SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ! maaf zahir tanpa batin ok..ahaha aku tau dah lambat,tapi aku baru tergerak nak update blog ni setelah sekian lama aku hampir melupaikan nye pun yang aku mempunyai sebuah blog dimana aku mampu menghiburkan korang-korang selaku pembaca setia aku kan :) hehehe sweet kan ayat aku ? tau dah..okay aku nak cite ape eh kat korang ? buat masa ni takde banyak yang berubah dekat diri aku rasanye. Tapi aku rasa adelah sedikit ketenangan tu..tapi jangan lah korang salah anggap mahupun risau atas statement aku ni,bukan aku ambik ape-ape bahan terlarang pun seperti alkohol,dadah mahupun dadih. Eh dadih? dadih memang sedap beb ! gua cakap dengan lu,lu jangan cuba-cuba nak makan dadih kalau tak penah makan..nanti sangap teruk beb! haaaa...walaupun aku tak terlibat dalam rancangan Jalan-jalan Cari Makan (JJCM) tapi aku sebagai insan diatas muka bumi ni pun penah juga try benda-benda macamni..emm maksud aku kes dadih tadi tu lah..korang ni pk ape ? adoi..suke pk bukan-bukan kan korang ni ? aku malas betul nak marah-marah pasal hal kecik-kecik macam ni..sebab kali terakhir aku lempang budak yang suka pk bukan-bukan pasal aku,budak tu pengsan tau..haaa tapi lepas dia sedar,dia bangun balik bantai aku pakai kayu. Sebab tu lah aku tak suka bila jadi benda-benda macamni. okay korang sume ape cite ? sihat tak ? aku kat sini alhamdulillah sihat..masih mampu menaip yang merapu untuk tatapan korang lagi..ahaha..kalau ada keje bahagian penulis macam aku ni,mungkin aku berminat untuk turut serta. aku tak tau la nak update pasal ape lagi..eh tapi aku nak tunjuk gambar-gambar konvoi bulan 2 hari tu..walaupun dah lama tapi nak tunjuk jugak..tak kira..hahahaha! korang enjoy lah okay (: