Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Friday, October 2, 2015

Today's view

Assalamualaikum. Selamat petang semua,korang ape cite ? Sihat ? Aku ok je macam biasa..hehehe..korang pun dah biasa dah style aku ni kan,kejap timbul kejap tenggelam. Biasalah tu..sekarang ni aku nak cite entah kenapa aku rajin pulak shoot gambar..entah la..aku rasa best bila aku dapat shoot view yang best..hahaha ape punye ayat la aku buat kan..
Rase dia best sikit dari main gitar layan perasaan sengsorang..
Lagi best bila kite share hasil kite dengan orang lain..hmm aku pun taktau kenape lah..tapi lantak lah asalkan rase best tu ade..hehehe