Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Saturday, August 13, 2016

Kau, Aku, Kita

Bab 6

-Tahu-

Agak lama aku dengan pika tak contact. Aku ni dah mula paham yang sebenarnya...aku rindu dia..
Aku buat keputusan untuk call dia.

Tuttttt tuutttttt....tuttttt tutttttt...

Menanti panggilan dijawab.
      Dan akhirnya....
"Hello..Sape ni?"
        "Hoiii ! Aku la..kicap"
"Ooo ko..kenapa ko? Tak penah² call"
       "Takde ape, saje je aku call...Ok lah bye"
"Eh?! Okbye" jawab pika sambil gelak kecil..

Begitulah singkatnye perbualan kami..tapi...
Cukup untuk melepaskan rindu aku kat pika..
Fuhhhh bahagia rasanye...
Pika...ko taktau ape yang aku rasa...
Ko taktau...

Bersambung...