Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Sunday, November 30, 2014

Selamat datang disember.

"Masa tak penah menunggu,
Jika kita dipintas,jangan beralah.
Sebaliknya berusahalah utk memintas kembali.
Semalam jadikan satu kenangan,
Esok jadikan satu kejayaan".
-kicap-

Aku harap bulan baru ni dapat aku bangun balik,bersemangat balik walau susah aku akan tetap cuba.

Bukan mudah nak buat sume tu kan..tapi, inilah hidup. Kita jatuh dan bangun kembali. Disitu kite belajar betulkan kesalahan kita. Buang keburukan kita.

Aku harap aku tabah harung sume masalah ni. Aty,mungkin kite bukan jodoh,sebab tu tak bersama..yang pasti,aku bodoh sebab tu tak kemana. Mungkin dah sampai mase aku buang bodoh ni sikit. Awak tengah bahagia aty..teruskan...

Jangan ingat pasal orang lagi,nanti awak sedih balik,orang pun akan cuba hepy kan diri sendiri. Ape nak buat lepas ni ? Mungkin aku akan aktif balik main moto. Sebab tu hobi aku dari dulu disamping boleh luangkan masa lapang.

Kepada pembaca yang still setia ngan blog ni. InshaAllah,aku akan post balik artikel² yang boleh menceriakan korang. Cuma ambik masa sikit..sory k sebab korang terpaksa follow kisah agak sedih aku ni..

Sesape yang nk add aku kt fb boleh jugak Yusma Azuwan(raining blood)
Wechat also can..ahaha ID: OrangAwam

Moga disember memberi perubahan positif kepada aku dan semua manusia..aaminn :)