Seuntai kata untuk dimaki.

Selamat dtg lah kepade sume yg sudi menziarahi blog aku nih..tp aku syor kn korang klw yer pon nk melawat blog nih,jgn lah sampai bwk air bunge mawar skali..cam korang mintak sgt aku pegi yer..bwk lah kueh2 ker kupi2 ker baru lah sedap aku nk goreng korang dlm blog aku nih kn..kah3 ! tetibe aku rase nk gelak..pape pon korang bace jek lah slagi ape yg bleh dibace kt blog aku nih yer..enjoy _\m/

Thursday, February 24, 2011

Terbaik buatmu

mungkin ini yang terabaik buat mu
terpaksa ku pergi meninggalkan mu
takdir telah tertulis
terpaksa ku akur

sungguh ku tak pantas berada disisi mu
ku harap kau dapat mengertikan
apa yang ku katakan
cukup sampai disini

kasih berhenti berharap
lupakanlah aku
jika itu bisa
menghapus duka dihatimu

tak mahu ku lagi kekhilafan lalu
ku harap kau
bahagia selalu...

lirik by : kicap